teisipäev, 1. detsember 2020

Vaimne seisund

Kunas kogu see olukord on vaimselt üsnagi kurnav, siis otsustasingi niiöelda siin blogivormis oma mõtteid kirja panna. Olles ka suhelnud teise võlablogijaga, siis tema soovitas samuti, et see blogipidamine on justkui omamoodi teraapia. Loodan, et sellest on siis mullegi natukene abi. Samuti kui keegi seda blogi loeb ja tänu sellele suudaks vältida neid vigu, mida mina olen teinud ning seeläbi hoida eemale võlaorjusest, siis pean ma seda blogimist juba kordaminekuks.
Minu eesmärk siin pole otsida kaastunnet või lunastust, vaid lihtsalt rääkida ausalt kuidas ma jõudsin olukorda, milles ma tänaseks päevaks olen.
Kõige selle juures ma püüan leida ka positiivsemaid hetki, sest nagu ühed kuldsed sõnad ütlevad: “kui juba oled kaelast saati p**a sees pole enam mõtet pead norgu lasta”.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar