teisipäev, 1. detsember 2020

Sissejuhatus

Olles tutvunud kahe erineva võlablogiga, otsustasin, et võiksin ka oma teekonna kirja panna. Jah, ka mina olen võlglane. Olen samuti olukorras, kus hasartmängusõltuvusest sai laenusõltuvus, millest omakorda kujunes laenuorjus. Tänaseks olen jõudnud situatsiooni, kus minu igakuised laenumaksed ületavad kahekordselt minu sissetulekud.

Niinimetatud “haamer” käis minu jaoks suvel. Sel hetkel jõudis kohale arusaamine, et nüüd on põhi käes ja enam sügavamale pole võimalik kukkuda. Tuleb hakata otsima võimalusi väljaronimiseks.
Loomulikult mu pere ega lähedased ei tea mu olukorrast. Samuti ma annan endale aru, et ühel hetkel on see möödapääsmatu ja ma pean sellest rääkima, kuid niikaua kui võimalik, on see minu võitlus, minu tekitatud jama ning mina olen see, kes peab leidma võimalusi tekitatud olukorra lahendamiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar