pühapäev, 3. jaanuar 2021

Mõttekoht ja küsitlus

Tabasin ennast täna mõtisklemas oma blogipidamise kohta. Seejärel võtsin ette ja lugesin kõik oma senised postitused põhjalikult läbi ja hakkasin analüüsima. Küsisin endalt. Kas mul ikkagi on seda blogi vaja pidada? Kas ma teen sellega rohkem kahju kui kasu? Kellele see tegelikult vajalik on? Kas mulle endale või hoopis nendele, kes seda loevad? Kas jätkata sellega või mitte?

Üritasin hakata vastama nendele küsimustele. Kui ma seda blogi kirjutama hakkasin, siis tundsin teatud vabanemist. Justkui saaks enda muret jagada. Öeldakse ju, et jagatud mure on pool muret. Mingist hetkest aga see polnud enam nii efektiivne kui alguses. Võibolla sellepärast, et olin justkui ära rääkinud, mis mind rusunud on. Mingi hetk tekkis tunne, et ma olen nagu kohustatud kirjutama mingi postituse, sest lugejad ootavad seda. Nagu oleks tegemist järjejutuga, et iga päev uus peatükk. 

Üha enam hakkasin otsima põhjuseid, miks ma peaksin üldse jätkama sellega. Teatud mõttes on ju tegemist minu isikliku looga, minu probleemidega. Miks ma peaksid seda üldse jagama. Ma peaksin seda hoopis häbenema. See on minu võitlus. Nendest küsimustest lähtudes koostasin väikese küsitluse, millele on kõik oodatud vastama. Link küsitlusele asub siin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar