laupäev, 13. veebruar 2021

Meeldetuletav telefonikõne

Telefonikõne:

Mina: "Ja ma kuulen".

Isik 2: "Tere päevast, minu nimi on xxx ja ma helistan teile xxx krediidiasutusest. Kas ma räägin k****ga"?

Mina: "Jah räägite küll".

Isik 2: "Teil on maksmata arve summas 214 EUR. Millal ära tasute, uus maksepäev on ka juba saabumas".

Mina: "Jah ma tean, kuid kahjuks on hetkel keeruline aeg ja pole praegu võimalik seda tasuda".

Isik 2: "Miks ei ole võimalik? Mis põhjustel olete jätnud maksmata? Teie sissetulekud ei ole ju vähenenud"?

Mina: "On küll sissetulekud vähenenud hetkel ja üldiselt on ka praegu keerulised ajad".

Isik 2: "Aga sellisel juhul peate meile ütlema palju Teil on võimalik tasuda".

Mina: "Mul ei ole võimalik praegu midagi tasuda".

Isik 2: "No sellisel juhul öelge millal saate tasuda"?

Mina: "Raske nii ootamatult sellele vastata".

Isik 2: "Aga saatke meile siis esimesel võimalusel oma kuue kuu kontoväljavõte ja selgitus, millal Teil on võimalik võlgnevus tasuda".

Mina: "Selge".

Isik 2: "Head õhtut".

Mina: "Head õhtut".


Selline näeb välja siis tüüpiline telefoni kõne võlglase argipäeval. Vahel tabab see ootamatult ja seega võib tekkida raskusi korrektsete vastuste leidmiseks.

3 kommentaari:

  1. See tekst kõlab kui inkassofirma kõne, mitte kui krediidiasutus. Krediidiasutuses on võlgnevuse alusdokumentideks laenugraafikud vms, aga mitte arved.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nad saadavad igal kuul arve, kus kirjas summa, mis tuleb tasuda.

      Kustuta
    2. Täitsa tavaline krediidikontode süsteem...

      Kustuta