laupäev, 8. mai 2021

Vahekokkuvõte

Kui see blogi veidike enam kui 5 kuud tagasi loodud sai, oli selle eesmärk ilmselt hoopis teistsugune kui see on käesoleval ajahetkel. Plaanis oli kajastade oma mõtteid, emotsioone, võitlust võlglasena. Kõik kes seda lugema on sattunud eeldaksid ilmselt sedasama, lisaks ilmselt ka intriige, draamat seoses võitluses võlgadega, samuti rohkem numbripostitusi. Õnneks või kahjuks ma pole seda kõike siin pakkunud. 

Põhjus peitub selles, et pole hetkel seda kõike pakkuda. Mõnda aega olen tegelenud sellega, et saavutada olukord kus minu sissetulekud ületaksid minu igakuised laenumakseid. Sellest tulenevalt polegi olnud väga palju midagi kajastada seoses võitluses võlgadega. Töises plaanis on suhteliselt kiired ajad, mis annavad võimaluse teenida suuremat sissetulekut ehk selles mõttes on olukord taaskord parem kui blogi alguskuudel. Kokkuvõtvalt on olukord veidike rahulikum kui blogi alustades.

Võibolla on lugejaid keda huvitab, mis ma oma võlgadega siis ette olen võtnud, et saavutada olukord kus oleksin taas niiöelda maksejõuline. Teatud põhjustel ma ei soovi hakata seda detailselt siin blogis lahkama, aga kui kellegi siiski on soovi täpsemat informatsiooni saada võib mulle kirjutada. Samuti võib teada anda kui on soovi, et kirjutaksin rohkem mõnel teemal mida seni võibolla vähem olen kajastanud. Olgu nendeks siis sõltuvuse, mängimise, emotsioonide või sootuks millegi muuga seotud jutud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar