teisipäev, 24. august 2021

Jälle siin

Päris pikalt on möödas sellest hetkest kui sai kirjutatud viimane postitus. Ehk pole sellest midagi hullu. Küllap polegi kedagi kes pingsalt ootaks neid kirjutisi, aga kui peaks tõesti keegi leiduma, siis sellisel juhul siirad vabandused.

Eks siin on muidugi mitmeid põhjuseid miks nüüd nii pikk paus sisse tekkis. Alates suurest töökoormusest, millest tingituna on vähe vaba aega olnud kuni lõpetades sellega, et olen ise vähekene madalseisus olnud. Kui ma suvehakul oma asjad enam-vähem joonde sain, siis ma tegelikult kartsin, et mu teekonnal tuleb kindlasti üks tagasilöök. Ma küll ei tahtnud seda endale tunnistada, aga olin üsna kindel, et see tuleb. Ja see tuligi. Kui olla nii sügavas augus nagu mina, siis välja ronimine on üsna keeruline. Eriti olukorras kus abivahendeid on piiratud. Võib juhtuda, et libeda seinaga on oht veidikene tagasi vajuda. 

Ühest küljest on mul hea meel, et see tagasilöök mind praegusel hetkel tabas, sest see andis mulle võimaluse asjad uuesti enda jaoks selgeks mõelda ning mõtted koondada, et edaspidi targem olla. Teatud mõttes oli mulle seda isegi vaja. Ja seda tean ainult mina, miks. Seega nüüdseks olen hakanud jälle tasapisi sellest madalseisust toibuma ning valmis eesmärgi nimel tööd tegema.

Rahast rääkides, siis kõik võlgadega seonduv on kenasti kaetud ja selles osas asjad kontrolli all. Jõudu mööda olen hakanud mõtlema perioodi peale mil mu sissetulekud taaskord vähenevad. Ehk siis aastatega on tekkinud mõned huvid (hobideks oleks veidikene keeruline nimetada), mida oleks tegelikult soov väikeseks lisasissetulekuks vormida. Kahjuks seni pole õnnestunud välja mõelda kuidas seda teha.

Lõpetuseks tahaks tänada kõiki, kes on võtnud vaevaks reklaamidele klikkida. Tänu sellele tiksub ka mõni sent minu kontole. Ehk õnnestub mõne kuu pärast siis esimene raha ka Google käest kätte saada :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar