pühapäev, 4. juuni 2023

Aitäh blogi!

Kogu selle aja jooksul mil ma olen neid kirjutisi siin avalikustanud on minu poole pöördunud mitmeid inimesi oma muredega. Igaühel neist on oma lugu. Mõni soovib nõuandeid, keegi abi, aga on ka selliseid juhuseid kus lihtsalt soovitakse oma lugu ära rääkida. Kõik kes on mulle kirjutanud on ka vastuse saanud. Mõnega olen ka pidanud pikemat kirjavahetust. Kogemusi seinast seina.

Rõõm on tõdeda, et mul on õnnestunud olla mõningatel juhtudel abiks kui inimesed on pöördnud oma murega abi otsima. Siiski on oluline rõhutada, et minu näol pole tegemist mingisuguse võlanõustaja või psühholoogiga, vaid ma saan anda soovitusi või näpunäiteid ainult enda kogemustest lähtuvalt. Olles ise kogu sellel teekonnal, saan rääkida sellest mida olen teinud ja näinud. Kahjuks on olnud ka selliseid juhtumeid kus minu kogemused on hirmutavad. Õnneks siiski positiivsed kogemused kaaluvad oluliselt üle negatiivsemaid. 

Vahel aga inimesed ei mõista, et selles olukorras ei ole kiireid lahndusi. Iga samm võtab palju aega ja lõpplahendus ei ole ka 100% garanteeritud. Siiski on võimalused olukorda parandada oluliselt suuremad kui lihtsalt käed rüpes istudes. Mitmed inimesed keda ma olen saanud nõu ja jõuga aidata on lõpuks saanud oma olukorra oluliselt paremaks ja ma siiralt loodan, et neil õnnestub ka oma elujärge tänu sellele parandada.

Ma ei taha siin ennast kiita ega midagi sellist, vaid lihtsalt üritada inspireerida teisi sarnases olukorras olijaid, et pole mõtet alla anda. Samuti tasub lugeda Võlglase blogi. Väga inspireeriv lugu sellest kuidas keerulisest olukorrast on võimalik välja rabeleda. Ärge kartke ka pöörduda abi saamiseks erinevate inimeste ja asutuste poole. Ka kõige keerulisemast olukorrast on võimalik välja rabeleda. Raske töö ja usk iseendasse on sealjuures suureks abiks. Tähtis on ainult endale tunnistada oma tehtud vigu ja olla valmis tegelema raskustega mis võivad teekonnal ette tulla. Ma tunnen siirast rõõmu kui keegi kes on olnud sarnases augus nagu mina ja siis mingil hetkel teatab mulle, et on leidmas leevendust enda olukorrale. See näitab, et midagi on tehtud õigesti.

Kui ma poleks hakanud omi mõtteid siia kirja panema, siis võibolla ma poleks isegi jõudnud sinna punkti kus ma praegu olen. Tänu sellele blogile sain ma oma mustematel hetketel mitmeid soovitusi ja informatsiooni mis oli mulle suureks abiks. Ma pole küll saanud võlavabaks. Kaugel sellest. Kuid mul on maksegraafikud paigas ja nüüd peab vaid ise mees olema ja nendest kinni pidama, et ühel heal päeval oleksid need kõik makstud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar